İnternet kullanım oranının her geçen gün artması ile beraber alışveriş alışkanlıklarının değişmesi yeni ve güçlü bir sektörün doğmasına neden oldu.

2011 Ocak-Kasım ayları arasındaki toplam harcamanın 39 milyon 729 bin Euro olduğu ve bu harcamaya karşılık sitelerin görüntülenme sayısının 27 milyar 152 milyon olması satış odaklı iletişim modelinin netleştiğini gösterirken 2011 yılı ile bu düzenin iyice oturduğunu görmemiz oldukça mümkün.

Online mecralarda para harcayan sektörlerden, emlak sektörünün sayfa görüntülenme sayısının 18 milyar 738 milyon harcanan bütçenin ise29 milyon 461 Euro. Turizm sektörünün ise 22 milyon 73 bin Euro olması oldukça büyük bir hacmin olduğunu gösteriyor.

2012 yılı başlangıcı ile yeni e-ticaret sitelerinin açılması, ciddi bütçeler ile yeni reklamların yapılması bu sektörün geleceğinin önemli olduğunu ve önemsenmesi gereken ciddi bir sektör olduğunu gösterirken yeni yapılanma ve yatırımlarında habercisi olduğunu ipucunu veriyor.


Comments

Powered by Facebook Comments

Tagged with:
 

Comments are closed.