Yapılan dijital pazarlama faaliyetlerinde ortaya çıkan sonuçlar her zaman markanın ulaşmak istediği hedef kitle üzerine dayalı olarak konumlanmıştır. Belirlenen hedef kitlenin bulunduğu mecralar ise stratejik adımlarla atılması gereken araçlar olmuştur.

Peki Hedef kitle Twitter’da az mı?

Özellikle kobiler için Intuit ve Column Five Media’nın hazırlamış olduğu istatistik veriler bize kobiler tarafından tercih edilen sosyal medya mecralarını gösterirken, empati dahilinde en çok kullanıldığını düşündüğü mecrayı takip ederek orada olması gerektiğini de göstermiş oldu.

Araştırmada çıkan ilginç istatistikten bazıları;

  • Kobilerin %44’ü sosyal medyada yer alıyor.
  • Kobilerin %35’i Facebook’u, %15’i LinkedIn’i ve %10’u ise Twitter’ı tercih ediyor.
  • Kobilerin %45’i yaptığı çalışmalardan memnunken, %36’si ise memnun olmadığını dile getirmiş.
  • Kobilerin sosyal medyada yer almak istemelerin ilk tercihi yeni müşteri çekmek.
  • Kobilerin %65’inin internet sitesi olmasına rağmen sadece %54’ü sitelerinden memnun.
  • Online satış yapan Kobilerin oranı ise %24.
  • Kobilerin %63′ü sitesine gelen istatistikleri takip etmiyor.

Yapılan araştırmalar gösteriyor ki Kobilerin bazıları bu dünyanın gücünü farketmiş durumda ve bunun ile alakalı adımlar atmakta. Araştırmalar her ne kadar ülkemizde yapılmamış olsa da bakış açısı anlamında farklılık olmadığı düşüncesindeyiz.

Umarım en kısa zamanda bu etkileşimin gücüne inanırlar.


Comments

Powered by Facebook Comments

Tagged with:
 

Comments are closed.