Sosyal medyanın devlerinden olan Twitter ve Facebook pişmanlığa dönüşüyor.

Kullanıcılarının her türlü içeriği paylaştıkları bu ortam Oxford Üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre pişmanlık getiriyor. 2 bin sosyal medya kullanıcısının, paylaşımları ve amaçları karşılaştırıldı ve insanların tutkuyla yaklaştığı konular ile ilgili görüşlerini paylaştıklarını söyleyen katılımcıların yarısı, paylaşımlarının farklı olduğuna inanıyor.

Fakat 4′te birlik kısım ise kişilerin daha sonradan pişmanlık duyacakları ve başkalarının duygularını incitebilecek paylaşımların yapıldığını ve bunların kişilerle yüzyüzeyken söylenemiyeceğini düşünüyor. Bu uygunsuz içeriklerden dolayı da kişiler pişmanlık duyuyorlar.


Comments

Powered by Facebook Comments

 

Comments are closed.