LinkedIn, kişi aktivitelerini reklama entegre eden yeni bir reklam formatı tanıttı. Firmanın resmi blogunda açıklanan değişiklikler, banner reklamlarında netwokunuzde olan alakalı kişilerin Facebook – beğen ekini de dahil ediyor. Örneğin desteknmiş bir reklam, reklamı olan bir işe networkunuzde bulunan sizi tavisye edebilecek kişileri gösterebilir.

Başka yeni bir format ise; firmayı kaç kişinin tavsiye ettiğini veya takip ettiğini göstererek reklamverenin güvenirliğini arttıran LinkedIn Reklamkarıdır. LinkedIn Reklamları, reklamları satın alma sürecini otomatik hale getiren self servis bir çözümdür. Şuana kadar reklamlar birkaç kişi için kullanıma sunuldu.

Facebook gibi LinkedIn de kullanıcının özelini riske atmadan kendi networkünün sosyal doğasından faydalanan kişilerin nasıl reklam çözümlerine başvuracağı sorusu ile uğraşıyor.

LinkedIn, 2010 reklam gelirlerinin 79.3 milyon $ olduğunu yayınladı; neredeyse firmanın toplam gelirinin üçte birini kapsıyan bu rakam, 2009’daki gelirinin iki katından da fazla.


Comments

Powered by Facebook Comments

Comments are closed.